پایه تثبیت تاور کرین

پایه تثبیت تاور کرین

پایه تثبیت تاورکرین

پایه تثبیت تاور کرین چیست ؟ قبل از اجرای پروژه وقتی میخوایم یک قائم یا یک ستون درست کنیم خیلی مشکل هست نگه داشتن این ستون روی زمین ناهموار که در اینده امکان افتادن دارد . برای این منظور  پایه تثبیت تاور کرین ساخته شده که قبل از شروع کار یک مکان مناسب برای عمود کردن تاور انتخاب میکنیم .

بعد گود برداری میشه به میزان نیاز که بستگی به حجم و وزن حمل و نقل تاور دارد . بعد پایه های تثبیت رو روی زمین توسط بتن و پیچ و مهره به خوبی محکم میکنند . تثبیت یعنی ثابت شدن همان طور که از اسمش پیداست  پایه ای برای نگداشتن تاور کرین در مکان مشخص می باشد.

چون تنه ی اصلی تاور کرین چیزی برای ایستادن روی زمین ندارد از پایه تثبیت برای تعادل و نگه داشتن تاور استفاده می شود. به نظر من یکی از مهم ترین اجزای تاور کرین همین پایه ایی است که تاور روی اون سوار می شود.می توانید در این مقاله بخوانید  تاور کرین چیست ؟

 

روش نصب پایه تثبیت تاور

پایه تثبیت جهت ایجاد ایستادگی و مقاومت تاور کرین است و از ۴ قطعه فلزی که به یکدیگر متصل می شوند تشکیل شده است.بسته به نوع تاور کرین یا جرثقیل برجی، پایه ی تثبیت آنها نیز متفاوت است. پایه های ریلی ومتحرک برای تاورهایی مناسب است که در زمان انجام کار نیاز به حرکت دارند اما معمولا پایه های جرثقیل برجی ثابت می باشدو به آن پایه تثبیت یا آنکر ( Anchor tower crane ) می گویند. با صرفه ترین پایه تثبیت به کاربردن 4 پایه ی فلزی در 4 طرف قطعه اصلی یا قطعه ی مادرمی باشد که توسط فونداسیون بتنی در زمین نصب می شوند.

همه محاسبات از روی تناژ تاور کرین مشخص می شود . و بستگی به ارتفاع تاور دارد . معمولا پایه رو داخل زمین کار میزارند. بسته به تحمل وزن تاور زمین رو گود کرده پایه رو داخل زمین کار گذاشته و روی آن را با بتن پوشانده بعد تاور کرین را روی این پایه نصب می کنند.

 

اجاره تاورکرین همراه با قیمت

یکی از اصلی ترین خدمات اسد ماشین مونتاژ و دمونتاژ تاور کرین می باشد. اسد ماشین تنها نماینده پتن در ایران میتواند شما رو در امر یاری کند مشاوره و اجرا .

وظیقه پایه تثبیت چیست ؟

پایه ایست آهنی برای تثبیت یعنی برای انجام ثبات و ایستادگی مقاوم برای نصب تاور کرین،که شامل چهار تکه فلزی است برای چهار چهار طرف نصب قطعات اصلی و بعد سکشن، سگمنت یا قطعه ارتفاعی که هر کدام از این پایه ها(پایه تثبیت)به نسبت نوع جرثقیل یعنی برند اسم، مدل،تناژ و نوع زمین اجرای فونداسیون اندازه و سایز آن متفاوت میباشد،

مثلا برای اجرای نصب تاور کرین ۱۲ تن پتن با ارتفاع ۶۰ متر از سطح زمین قطعه ۲ متری مدل H,30,30 میبایست مطابق نقشه استاندارد اجرای فونداسیون مجل محاسبه شده برای نصب تاور

مثلا چاله آسانسور یا هر نقطه ای دیگر که از نظر کارشناسان گروه مهندسی شایان محاسبه شده (کارشناسی ما رایگان میباشد)گودبرداری شده و مطابق نقشه ما حدودا ابعاد ۲,۵*۲,۵ متر در عمق ۱,۹۰ با میلگرد حداقل نمره ۲۰ آجدار مش یا بافته شود .

هر پایه حداقل ۱,۷۰ سانت بعد از شاقول یا طراز شدن در بتن آماده،مگر ۳۰۰,رده مقاومت C,20 با اسلامپ ۸ و عیار بالا و دانسیته و یسکوزیته تست شده و استاندارد اقدام به پرکردن یا ریختن بتن بنمائید .

اگر سیستم برق و وسایل مورد نیاز برای روشن کردن تاور کرین نیاز دارید میتوانید مقاله برق تاور کرین چیست؟ را مطالعه کنید.

(هر نوع ساخت بتن برای اجراء فونداسیون تاور در کارگاه خودتان ممنوع است)

 

چون بتن باید یکپارچه و منظم ریخته شود،۸ دستگاه تراک میکسر ۸ متری بتن تر آماده برای آماده سازی پایه تثبیت یعنی حدود ۶۴ متر مکعب بتن برای تاور ۱۲ تن نیاز است،گفتیم اندازه ها با توجه به نوع تاور کرین متغیر است. حتی اندازه صفحه پلیت ها،قطر پایه،ارتفاع،گوشواره بالا و نوع آلیاژ و قیمت بر اساس کیفیت،در سایت ما بررسی کنید و با ما مشورت نمائید.

فروش تاورکرین در اسد ماشین به چه صورت می باشد ؟

 

اجزای اصلی پایه تثبیت تاور

نبشی یا قوطی به شکل چهار گوش یا گرد که بستگی به نوع و تحمل وزن تاور کرین دارد که از ۴ جهت ستون رو نگه میدارند فورج اصطلاح نوعی از ریختگری میباشد.

که برای نچرخیدن پایه ثبیت به بدنه پیچ می شود لچک یا نبشی های استفاده شده در پایه برای جلوگیری از چرخش آنها در فنداسیون بتی

 

قیمت پایه تثبیت تاور

پایه تثبیت تاور کرین محصولی بسیار کاربردی است که در پروژه‌های ساختمانی به‌منظور ثابت نگه‌داشتن تاور کرین مورداستفاده قرار گرفته و کاربرد دارد. این پایه‌های تثبیت دارای اجزای مختلفی هستند که هریک از آنها کاربردهای مخصوص به خود را دارند. این پایه‌های تثبیت حتما باید با استفاده از میل‌گرد، پیچ‌ومهره و بتن محکم شوند تا امنیت آنها حفظ شود. درصورتی‌که شما هم علاقه‌مند به خرید و استفاده از این محصولات هستید می‌توانید از خدمات سایت ما در این زمینه بهره‌مند شوید. برای اطلاع از قیمت این محصول میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

فروش پایه تثبیت تاور کرین

ما برای شما در این مقاله تمامی نکات ضروری و لازم در مورد پایه تثبیت تاور کرین را بررسی کردیم. نخست دانستیم که تاورکرین یا همان جرثقیل برجی از یک سری قسمت‌ها تشکیل شده است و به دلیل ارتفاع و باری که باید تحمل کنند به محل نصب بسیار محکمی نیاز دارند. زمینی که تاور کرین در آن قرار می‌گیرد نباید تخلخل داشته باشد و برای دو یا چند تاور کرین باید فاصله ایمن اندازه‌گیری شود.

گودالی که تاور کرین در آن مستقر می‌شود باید ارتفاع و حجم کافی برای نگه‌داری اجزای آن را داشته باشد. نبشی‌ها و لچک‌ها باید از بهترین متریال ساخته شوند تا به‌صورت مؤثر بتوانند جلوی چرخش تاور کرین و سقوط آن را بگیرند. برای خرید و فروش تاور کرین و پایه تثبیت آن بهتر است با تلفن های زیر تماس بگیرید.

 

مختصری در باره ما شرکت اسد ماشین

شرکت اسد ماشین وارد کننده و بزرگ ترین عرضه کننده انواع تاور کرین در ایران و همچنان عرضه کننده انواع برند های تاور کرین یا جرثقیل برجی و پایه تثبیت و موتور تاور کرین با بیش از نیم قرن تجربه در کنار شما ایستاده ایم . برخی از همکاران ما با عرضه غیر مستقیم تاور کرین جرثقیل برجی فعالیت دارند ولی اسد ماشین انحصاری و دسته اول می باشد. در همین بخش شما رو با چند نوع از خدمات  شرکت فروش تاورکرین و اجاره تاورکرین و خرید تاورکرین حوادث سقوط تاور کرین و علت آن آشنا می کنیم شرکت هایی زیادی این خدمات را ارائه میدهند  شرکت اسد ماشی این خدمات رو به صورت تضمینی از صفر تا صد  کنار شما خواهد بود

 

آدرس ما :

تهران ، پاسداران ، کوهستان ۱ ، پلاک ۷

۰۲۱-۲۲۷۷۹۹۱۰    ۰۲۱-۲۲۷۷۹۹۲۰     ۰۲۱-۲۲۷۷۹۹۳۰

آدرس انبار:

رباط کریم،میدان امام خمینی،به سمت حسن آباد،نوده دوم،انبار اسد ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *